vineri, 22 februarie 2013

Rimmel London Time

In Carrefour in perioada 21 februarie - 8 martie aveti 20% reducere la fiecare produs pentru machiaj si la toate cremele de fata. Eu am profitat din plin de aceste reduceri si am recumparat produse preferate sau am experimentat ceva nou de la Rimmel.

O sa va rog sa-mi iertati umbrele din fotografii, dar n-am avut lumina si conditiile ideale pentru a le realiza mai bine sau sa le editez.


Sa incepem cu luciul de buze Vinyl Gloss, 240 Fall in Love
E gloss-ul meu preferat pentru ca mentine buzele hidratate, nu e lipicios si straluceste foarte dragut. Nu e foarte pigmentat, desi la prima vedere pare cam roz culoarea e discreta, aproape de nesesizat. Are un aplicator clasic, dar usor de folosit pentru un rezultat perfect. Recipientul are in jur de 8 ml, o cantitate suficienta pentru a putea experimenta toate nuantele, eu am incercat vreo patru pana acum si toate mi-au fost tare dragi. Rezista destul de bine pe buze, iar la pretul pe care il are (15 lei la reducere in Carrefour, dar nu depaseste 20 lei de obicei)

Glam'Eyes Duo Eye Shadow, nr. 321 Walnut Pearls
2,4 grame, doua nuante pentru un machiaj nude, de zi, pret acceptabil, undeva la 15 lei in Carrefour. Sunt sufiecient de pigmentate si sidefate si ofera un look fresh, dar clasic. Cutiuta contine un aplicator cu un capat clasic si un altul usor alungit, iar pe spatele cutiei se regasesc informatii si sfaturi, inclusiv o diagrama care ofera o sugestie de utilizare. Astfel, cei de la Rimmel ne recomanda sa folosim culoarea bronze pentru pleaoapa mobila, iar albul perlat pentru iluminarea arcadei.

Mascara Scandal'Eyes Show Off, 001 Black
Nu ma asteptam sa fie atat de eficienta la nici 10 lei. Nu curge, e destul de rezistenta, iar periuta cu "bombita" e perfecta pentru ca ofera si alungire si volum, iar genele nu se lipesc in mod inestetic, nu au aspectul ala de picioruse de paianjen sclerozat pe care mi-l oferea mascara Volumissime de la L'Oreal, o mascara cu multe laude pe cutie, dar o mare dezamagire in realitate.
Periuta imi aduce aminte de imposibilul joc Minesweeper :))





Waterproof Gel Eyeliner, 001 Black
E o alternativa foarte buna la eyeliner-ul lichid, are o culoare suficient de intensa, iar ambalajul e practic, avand in vedere ca pensula este inclusa, fiind "ascunsa" in capac. In realitate nu e nici gel, nici crema, dar mi se pare mult mai practic decat cele lichide mai ales ca pensula acestui produs poate fi mai usor manuita decat pensulele unui eyeliner lichid. Mie imi place enorm, e preferatul meu.






Voi ce parere aveti despre produsele Rimmel London?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu