luni, 14 ianuarie 2013

Just Farmec...

Nici n-a început bine anul că Farmec deja ne face surprize pe bandă rulantă. Se pare că și în 2013 echipa continuă să ne facă pe noi fericite cu game noi, precum Farmec Natural, o gamă ce conține produse pentru ten (demachiante, șervețele demachiante, creme), păr (diverse sortimente de șampon) și corp (creme de mâini, șervețele umede), toate hipoalergenice și fără parabeni. Mai multe detalii despre substanțele active găsiți aici.

Până acum mi-au făcut cu ochiul crema matifiantă cu aloe vera (a cărei versiuni parabenoase încă o folosesc) și șamponul antimătreață pe care cred că le voi achiziționa direct de la sursă, că tot mă bate gândul să mai ies din monotonia orașului natal, să iau trenul până la Cluj-Napoca, „Mecca” produselor cosmetice românești.  Să dau o fugă până la grădina botanică, atât de dragă copilăriei mele... Dar asta după „stresiune”.

În schimb, nu am văzut în noua gamă produse prea multe pentru tenul mixt, adică, dacă treptat se vor înlocui produsele vechi („parabenoase”) cu cele noi ce mă fac eu fără Spaima-Coșurilor, adică fără gelul purificator cu aloe și ceai verde? :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu