miercuri, 9 ianuarie 2013

5 produse care au facut deliciul anului 2012

  Sesiunea e aproape, stresul e mare, dar nu puteam să las blogul și să nu pomenesc de 5 produse apreciate pe care le-am folosit în 2012. Ordinea prezentării e aleatorie.
1. Parfumul Little Red Dress (Avon)
L-am cumpărat fără să știu cum miroase, ghidându-mă doar după opiniile de pe Fragrantica, la fel cum am procedat și cu parfumul Celebration (Farmec) - care a fost și el o achiziție nemaipomenită.
Cumpărat în decembrie, luna cadourilor, parfumul a venit cu deodorant, mini-apă de parfum și cutie pentru cadouri la doar 60 de lei. Ca miros e delicios, are o aromă interesantă de fructe și se menține timp îndelungat pe pielea mea.

Este un demachiant lejer, cu o formulă fluidă potrivită pentru zona sensibilă a ochilor. Înainte foloseam din aceeași gamă laptele vitaminizant demachiant, era foarte bun pentru tenul meu, dar ochii mă usturau groaznic. Așa că m-am reîntors la demachiantul delicat pe care îl foloseam pe vremea când încă se găsea în formula cu parabeni (păstrez ambalajul ca flacon pentru spirt).
Nu conține parabeni, nu mă ustură ochii de la el, are în componență albăstrele care combat apariția cearcănelor ce pot ataca ochii obosiți ai unei studente în plină sesiune.
Prețul: 11-13 lei. Un preț mic având în vedere că îl folosesc în fiecare seară de cânt mi l-am cumpărat (în septembrie) să-mi șterg tușul și rimelul (nerezistent la apă) și încă mai am în flacon pentru încă o lună.

Numărul 33 - Lillas d'Or, mai exact. E ideal pentru toate ocaziile, rozaliu, cu tente aurii extrem de discrete. Prețul: e un pic mai ridicat, în jur de 40 lei în Douglas. Dar l-am cumpărat în august, l-am folosit zi de zi de atunci și nici nu se observă să se fi consumat. În plus, periuța din păr natural ce se găsește în fiecare cutiuță e perfectă pentru aplicarea blush-ului. Merită! Eu îl ador!

Sunt o împătimită a produselor Farmec, iar oja numărul 33 din această gamă lansată în vara anului trecut a făcut deliciul zilelor petrecute în lumina soarelui, la plajă sau la piscină. Și nu numai. De revelion am decis să aduc artificiile mai aproape de mine, pe unghii mai exact, astfel, manichiura mea din noaptea dintre ani a fost de-a dreptul sclipitoare.
Preț: 7-8 lei





Aici e vorba de o gamă. Nu poți să te bronzezi frumos cu un singur produs. Cam asta a fost schema pe care am urmat-o vara trecută:
Emulsie plajă SPF 15 pentru primele zile de plajă și pentru zilele toride din iulie-august petrecute la piscină
Ulei bronzant pentru diminețile în care „vânam” razele benefice ale soarelui
Loțiune calmare arsuri solare în caz de forță majoră.
Consecințe:
Încă sunt bronzată, pielea mea are o tentă maronie, deși de obicei prin ianuarie eram ca telemeaua.
În timpul verii nu mi s-a dus pielea foițe-foițe chiar dacă de vreo două ori m-a iubit soarele prea mult.
Prețul variază în funcție de produs și magazin, dar e vorba de o sumă modică având în vedere că produsele nu conțin parabeni și oxibenzonă.
Plus că miroase incredibil, după ce folosești laptele reparator nici nu mai ai nevoie de parfum (oarecum mirosul îmi aduce aminte de Lacoste Pour Femme).

4 comentarii:

  1. si mie imi plac produsele farmec, vad ca esti noua in blogsofera asa ca iti urez mult succes si te astept si pe blogul meu http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta iti voi face o vizita virtuala. Si titlul blogului e "lipicios" si tentant :>

      Si eu te mai astept pe blogul meu :)

      Ștergere
  2. Eu nu stiu pe ce lume am trait de nu am incercat nici acum noile oje de la Farmec, dar abia astept sa mi le iau.Demachiantul mi-a placut si mie si in general mie mi-a facut mult bine tenului gama cu floare de colt.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ojele Farmec sunt super si rezista foarte mult. Merita sa le incerci!

      Ștergere